Dragrace?!

Om 45 min ska jag åka och möta upp några, vi ska på dragrace....bilar och motorcyklar som åker skiitfort på   sekunder. hihi.
I går var det en bra dag igen=) Jobbade med Ulrica..hon är skoj.
Sen på kvällen Kom M hit med sin son, vi käkade pizza...
Gick och la mig tidigt, för att få läsa....=) Tyckte lite synd om mig innan jag somnade......

Lillkatten fick flytta ut i tv-rummet tidigt i morse, hon envisas med att leka med mina händer, hår och tycker det är jätte kul att springa fram och tillbaka  på sängen.... så fort hon bara kan. I fotändan ligger Lovis och morrar=)

I dag ka bli en bra dag... jag är utsövd och glad....

Ha en super bra dag...

Någon som har en soffa att sälja? Gärna ljus....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback