Kramar tack!

Hej hej!
Blir en lugn lördagskväll...i morgon ska jag rida islandshäst... kulit, hoppas det går bra och att ingen åker av.
Har en film att se, men jag tror jag går och läger mig snart...är en tröttis.
Herregud vad varmt det har varit i dag...över 30 grader... det kan aldrig vara nyttigt.

I går hade jag det värsta magkatarr anfallet. Har inte haft så ont på länge..... På natten vaknade jag av smärtor och jag var helt blöt i svett. Jag trodde jag skulle dö. Stackars lilla mig.

Här kommer en bild på mitt långa hår...



Kommentarer
Postat av: Sofia

Så fin du är vännen =)

Postat av: Fia

snuttan då=) Tack.

2008-07-27 @ 09:43:50
URL: http://sozzi.blogg.se/
Postat av: Lisa

O my God vilken Babe!

2008-07-27 @ 18:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback