Nu ska ni få höra.

Det enda jag vill är att få vara säker, få vara trygg få slappna av. Få vara älskad och få älska...
Men än så länge har inte det hänt i mit liv...
Man kan ju "fixa och trixa" med djur har jag hört...  man kan styra upp så det blir som ens ägare vill ha... ni vet, trubbig nos, hög panna, sluttande bakdel, avlad till jakt, avlad till gryt...avlad till utställning...
Jag skulle vilja beställa en
sån, gärna avlad till utställning.
Här är listan.
*Snäll.
*ärlig
*trogen
*en toffel
*djurvän
*Ett riktigt mumsbit
*han måste älska att laga mat.
*gärna massa tatueringar och en fet mustang i garaget.
*Prioritera hemmakvällar framför krogen=)
*handarbete ska han tända på=)
*han ska så klart vilja gifta sig med mig och visa pp för hela världen att jag är hans.
DET VIKTIGASTE, Han ska få mig att känna mig trygg, älskad, lugn, vacker, och han ska vara så jävla dö kär i mig att han inte vet var han ska ta vägen=) Han ska aldrig lämna mig,.
EN SÅN TACK!


Ett litet fjortis inlägg. hahahahaha!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skulle aldrig klara av att ha en man som är toffel. Du skulle bli så uttråkad. Du behöver en man med livsglädje och som sätter dej först. Kram mamman

2008-07-27 @ 15:26:56
Postat av: Fia

Ja såklart mig först, ALLTID mig först.... lite toffel då=)

2008-07-27 @ 18:27:45
Postat av: Lisa

Du får väl kanske lov att nöja dig med Robbie eller Justin då! ;) Man får ju lov att offra sig ibland...(Ler) kram

2008-07-28 @ 13:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback