Plankstek.

Hejhej.
Vi vaknade ganska sent i dag och åt ingen direkt frukost som vanligt, hihi... Så vi åkte på resturang och åt plankstek. Mumms... Lyx.

Erik har köpt några värstinghögtalare till sin bil i dag, han har hållt på och fixat med dom i flera timmar nu=) haha.
Och jag har klätt ett par jätte fina trälådor med tyg, blev fina faktiskt men jag vet inte var jag ska ha dem.


I går plockade jag bort en FÄSTING på Lovis... Fy fan!!! Äckligt. Hon har inte haft någon förut.... BLÄ!

Var in på en tatueringsstudio i dag... Vill ha en till tatuering NU!!! Letar kurbitsar för fullt men hittar ingen perfekt. En kurbits eller en ängel...ska jag ha!!

Nu snart ska vi se på film som vi har hyrt...
I morgon ska vi boka hotel! Lyx igen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback