Vaknade tidigt.

I dag vakanade jag tidigt och jag vaknade utsövd=) Första natten på en vecka som jag sovit ordentligtar . Jag vaknade och var 27 år gammal också=) Gammal som gatan!!! Hihi..
Ska snart kila i väg och mata alla djuren... dom är så söta...Grannen berättade för mig och att en av kaninerna var elak och bets osv... men han/hon har inte gjort något alls mot mig.. jag har klappat den till och med....den gillar nog mig..... kanske borde den få flytta till mig =) Det är en albino. (vit med röda ögon)
Kan ni tänka er... I MORGON KOMMER HON!!!! OJ oj... spännande. lila kissekatten. Jag har väntat så länge.

Ja nu verkar det som att jag inte har något mer att skriva om...
Ska äta frukost och måla fransk manikyr på naglarna....sen jobbet.

Ha en bra dag. Tack ni som hörde av er i går=)


I miss you baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback