Åh!!!! IRRRI!!

Just nu skulle jag vilja vara en kille med massa muskler. Fick ett inpulsryck och skulle möblera om i sovrummet. Allt gick bra, flyttade stora dubbelsängen helt själv.... men sen behöver garderoben flyttas EN HALVMETER och jag orkar inte. Vem fan hittar på att göra sånna tunga garderober, tänker inte tillverkarna på att små tjejer kan få impulsryck och vill möblera om, och då ska hon kunna flytta den själv. Åh var irriterande. Och jag tänker inte be någon om hjälp... men hur ska jag göra........ det blev inte ens bra med nya möbleringen..men nu orkar jag inte flytta tillbaka allt igen... Hihi typiskt mig.


Var till Rolf Erikssons Bil i dag... bilfan har gett sig fan på att krånga för mig. Ena blinkersen funkar inte, blinkar så där satans irriterande fort. Stressande som fan. Men Nej, dom visste inte vad det var för fel så nästa vecka ska jag lämna in den och dom ska göra en felsökning, kontaktbrott surrade gubben om.... det blir kontaktbrott i min hjärna när inte allt funkar som det ska. Bilar ska funka när man vrider på nyckeln, datorer ska funka när man trycker på knappen och garderober ska kunna flyttas fast jag inte har så starka muskler. *morr*

Jo, jag har bakat bröd i dag också.... det blev degit och äckligt.

Kommentarer
Postat av: Sofia

fan din bil verkar ju krångla ofta ju.. inte bra, vet hur arg man blir när de inte går som man vill. och de där med att möblra känner jag igen, skulle fan vart hjul på allt :D

Postat av: Anonym

jag tycker mej känna igen det där. Låter som någon som fyller år 24/7. Gissa vem. mamman

2008-06-24 @ 11:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback