Lunch med Anna.

Vilken värme.
Inte klaga nu Fia...

Dagen började med Kaffelatte.. sen bar det iväg till stan för att möta upp Anna. Luncha och lämna bröllopsbilderna. Det var jätte mysigt att träffa henne, hon såg så fräsch ut=) Brun och fin.
Sen åkte jag hem och solade en sväng... men det var såååå varmt att jag hoppade in i duschen i stället. Seden stängde jag värmen ute och storstädade och tvättade. Skönt när det är gjort. Bu ska jag dricka upp mitt kaffe så ska jag göra ett nytt försök med stavarna... gå en sväng. Nu med strumpor i skorna, min fötter är helt förstörda.. Fia är en klumpig tjej. PuckoFia.

senare i eftermiddag ska jag åka till mormor och Kelda. Ska överlämna lite nyponpulver till mormor, det sägs vara bra mot ledvärk. Hoppas det funkar för henne. Så ska jag hjälpa henne och klippa gräsmattan. Fia är en snäll tjej hon=)
Just ja, så har jag gjort ett halsband åt mormors granne, hon hade sett det mormor hade på sig och blivit helt till sig, hihi.... sånt gillar jag. Hon har bönat om att få ett så nu är det klart. Ett svart och silver med en stor blå sten blev det. Ganska snyggt faktiskt. Fia är en duktig tjej också=) Haha.

Nåväl gott folk. ha en superdag i solen. Drick vatten och smörj in er. Kram

Jag är så kär, så lycklig. Erik fyller mitt liv med så mycket fint!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fia är bäst. Det måste hon vara. Hon är ju min dotter 3. Mamman

2008-06-04 @ 09:21:27
Postat av: Fia

Dotter 3 jag är=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback