Vilka mysiga dagar..

Kom nyss hem från en cyckeltur med älsklingen, vi tog med oss en filt och några öl och satte oss på en udde vid Runn. Så vackert där, alla båtar och kvällsolen mot vattnet=) Helt underbart!

I natt sov syrran här, vi käkade tacos i går kväll=) MUMMA! Så tog vi en promenad till vattnet. ...Men storasyster blev trött och la sig tidigt. =( I morse åkte vi tll mockfjärd där det var "mockfjärdsdagen" Gick och strosade där ett tag sen åkte jag hem till mormor. Gick en promendad ner till älven så hunden våran fick svalka sig lite, det gillade hon skarp!
Så åkte jag till växthuset och köte lite sommarblommor att plantera ut i mina krukor. Så fint det är nu! Planterade ut mina tomater, gurkor och paprikor också=) Nu är det sommar!

Erik och jag i går när vi gick till en promenad.Lovis földe efter oss på promenaden, vi kände att hon var tryggast i famnen.Syrran aggerade fotograf.Fint kort som syrran tago.Coolt kort.

2 augusti ska jag fota på ett bröllop=) Nice nice.

Sköt om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback