Amatörshoppare=)

Hahahahaaa.... är tilbaka i Traderaträsket.. Men nu har jag sjunkit djupare i mitt missbruk. Nu bryr jag mig inte längre om att köpa rätt storlek. Hahahaa... Har vunnit en aktion på ett par asläckra baggy fornarina jeans, i storlek 29, haha.. jag har storlek 27. Dom var så snygga att jag fick lov att bjuda. Hahaha kommer inte att kunna ha dem ens=) Sen bjöd jag på en så fin brun skinnjacka... för liten. storlek 34 jag har 36=) Hihi... får se om jag vinner den aktionen=) Så vann jag en aktion på två baggy jeans till. LEE. I rätt storlek. Men dom passar väl säkert inte när de väl kommer. Baggybrallor är min grej. Taita kläder går bort. jag vill kunna andas och röra mig obegränsat. Hihi. Inte ofta den här tjejen sitter still, studsar runt som en studsboll.

Var ut och fotade i går. Mycket folk på bollan och s2, lite på flamman... Gick bra och det var kul.. Träffade så mycket trevliga människor.. kom fram några som sa att de hade koll på min blogg dagligen för att de tycker om den=) Tackar och bockar!!!! Så var det en kulla som från hodden som sa att hon sett min bilder jag tagit hon berömde mig för dem, Oh..yes, Fia gillar=) Tack!

Ska hoppa in i duschen snart, sen äta frulle se är det dags för jobbet igen...pust! Är ledig i morgon=)

Tandvärk och avbiten nagel.....jävla skit!

Take care.

Kommentarer
Postat av: Lisi

Haha vilken tur att du inte tyckte man var FÖR dryg iaf. Jag som vanligt snackar på tok för mycket när jag druckit lite alkohol och tänkte be om ursäkt för att jag flög på dig sådär och babblade!=)
Hur som haver, gillar din blogg, kul att du är tillsammans med min första förälskelse! =)
Keep up the good work!Kram/Lisi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback