Bestämt mig.

Jag ska jobba kvar i Hedemora. *pustar ut* Känns så skönt att äntligen ha tagit ett beslut. Det här blir nog bra!!! En jäka resa och en bra skola=) Hihi....

Som det verkar nu blir det äntligen utgång i helgen! Jippi!!!!! Undrar var vi ska gå? Bollan eller Hela huset?

I helgen så  ska jag hinna pyssla lite, storstäda och äta ordentligt. Ännu en dag på jobbet då jag inte har lunch med mig. Suck.. Har gått ner mycket i vikt. =( Inte bra.

Är sugen på livet. Känns som jag har vaknat. Vilat ut. Nu ska det levas=)!!!

I går messade jag med mitt ex syster.. oj vad jag saknar henne.. Knas Malin! Vill verkligen träffa henne snart.

Har ont i huvudet så jag ska bjuda kroppen på ett stort glas vatten nu=)

Ha en super dag!!

Kommentarer
Postat av: jennie

=) Härligt Fia=)

2008-03-28 @ 16:36:56
Postat av: Anonym

Party

2008-03-28 @ 17:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback