Ensam hemma..

Japp, Erik är på Mässa i stockholm... Tycker om att få vara själv ibland. Sova så länge man kan, dricka sig mätt på kaffe till frukost. Shoppa massa på tradera=) Snart ska jag krypa ner i soffan och sticka, har fått en till bestälning=)
Senare ska jag åka till mormor och hunden=) På hemvägen ska jag åka förbi Sofia, nice.

Ojjoojjj vad jag har handlat på tradera idag, blir dyrt om jag vinner alla aktioner=) Hihi....Massa löshår och grejs...
Har fått hem två par jeans, så snygga...men icke de passade inte... så de har jag lagt ut på tradera.

I går var en spännande dag, hände mycket på jobbet, På kvällen så färgade jag håret och sen slappnade vi av med en öl till lets dance.. mysigt!

Undrar vad jag ska hitta på i kväll... är lite sugen på att gå ut, är bjuden på sexparty, är pank dock. Vill nog se melodifestivalen=) Ecke kommer väl hem till kvällen=)..

Nu ska jag njuta av ensamheten...

image577image578

Ha en bra lördag=)
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback