Frukost..

nyttig frukost... jummy!


I går var jag till djurås. Det var så mysigt. Promenad och lek med Kelda och fika med winerbröd med Mormor... mysigt!!!!! När jag blir stor =) då ska jag flytta tillbaka till gagnef igen...Men jag ska vänta med att bli stor lite till.

Kelda är himla bortskämd och får vara på köksbordet, JA vet vi borde skämmas=) Men hon är ju så liten och söt, och hon vill se ut. Så hon sitter på bordet och tittar ut...
Det är ju tur att hon är en liten terrier, så det inte var en stor labrabor som satt på bordet...
image570
Åh....!! Längtar hem...


 VÄRLDELS SÖTASTE!

image574
EN LITEN BILD FÖR ATT NI SKA FÅ SE HUR LILLA NYKATTEN ÄR
= Ingen katt. Eller?

image575
Jo det var en katt. Han gämmer sig överallt och rätt som det är hoppar han fram och skräms=)

 Så har tuffingen, jag gjort nya pulsvärmare=)

I dag är en bra dag...eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback