I går...

i går var en dryg dag... dagen började med knas... och genomsurade hela dagen...
Men den vändes när jag kom hem efter dansen..... då hade min älsklig städat så fint. Och har var så varm och gó.
Vi mös ner oss i soffan och så på filmen "Fullpackad" med Robert Gustavsson... Så kul! Sen så vi på Greys Anatomi.. en helkväll i soffan.

Eriks syster har gjort en sån fin layout på min Kille. Snyggo!
Hoppas det är ok att jag snodde den och a den på min blogg?


IIgår nosade kattsen på varann  utan att fräsa... yes tänkte vi... nu är de polers...
Men icke... de bråkar än...
Suck.

LÄngtar till helgen.... vad det än blir så blir så blir det bra.

Nu måste jag putsa pälsen och fara till jobbet.
peace.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha.. ja det är helt ok. Tänke att jag skulle smyga med den lite för Eckifisen (tror inte han är så förtjust i mitt smeknamn på honom)... men nu är det kört :o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback