Tjejsnack=)

Hello readers!

I dag har jag varit hem till Lisa och fikat och snackat tjejsnack. Såå mysigt.  Tycker om den kullan så mycket=)
Försöker övertala henne att köpa mitt svarta löshår och få färlänga hennes hår. Skulle blir så snyggt, vårsnyggt. Och köper hon det så kan jag med gott samvete fortsätta handla mer hår på tradera... hår budgeten för denna månad är mycket överskriden.=) Jag vill bli vårsnygg i håret!! Låt mig nu vinna nästa aktion på tradera... Hihi. vilka problem jag har.

Åh.. det är såå kallt. Jag fryser arselet av mig.. Men nu är det i alla fall en brasa på gång i vedspisen... snart ska det väl bli varmt här... snålFia vill inte höja tempen på värmepumpen för mycket heller. Är man gangsing så är man. =)

I går var det knas här hemma, men nu är det en mysig känsla i min kropp i vårat hus. "Bråka bör jag annars dör jag" Jag är en dramaqueen, En gnällspik, En subba, Jag är något som katten släpat in, Och jag är alldeles, alldeles underbar....=)

I dag på förmiddagen var katterna  polare, så söta mot varandra. Nu är det krig igen... jag tror att nykatten försöker para sig med Lovis... han attackerar liksom henne. Hoppar på henne.. antingen vill han leka eller............... pöka. Hur som helst så är dom våra gosisar. Vilka olika personligheter.


JAG FRYSER!

Kommentarer
Postat av: Emma

Trodde det inte förut, men katter har verkligen olika personligheter.. precis som människor :o) Måste komma och hälsa på er, så vi får se på nykomlingen!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback