Bra dag i dag=)

Oh..Yes! Vilken dag.
Dagen började med en 5km lång promenad i rask takt med stavarna. Efter ca 3 km så började det bränna under fotterna.. (Vems ide´var det att gå promenad i foppatofflor?) hade fått en jätte stor vattenblåsa som gått sönder. Ajaj.. Dom sista två km hem blev låååånga=)  Försökte övertala sambon att springa hem och hämta bilen så jag fick åka hem=) Hihi..
Jag har provat massa olika skor i dag men får blåsor av alla. Har 5 blåsor på fötterna nu och alla skor jag provar klämmer på någon. Får bli barfota.

Jag har varit hem till mormor och fått mat=) Så har jag plockat blommor och färgat mormors hår. Efter det så åkte jag till Sofia som fyllde 25 år i veckan och grattade henne. Vi käkade ost och kex. Mys. Så efter det åkta jag till Sanna och hälsade på.. Gjorde en beställning från Oriflame.. I love that shit=)

Känner min himla lycklig..allt är fridens liljor.

Kom hem från stockholm i går.. är nu klar med kursen MI.
Dalkulla som jag är ända in i själen börjar faktiskt trivas lite i huvudstaden=)
Men borta bra men HEMMA BÄST!

Peace and Love biljetterna är köpta...

Nu ska jag äta chips och guacumole dipp och invänta Erik.

image699

Mycket kärlek till min älskling och mina vänner, min mormor och syster och mina djur.
Om jag så skulle leta i tusen år så skulle jag aldrig finna några som är så bra som ni.
Ni betyder allt.
Love/ Fia

Kommentarer
Postat av: HELENAAS

härligt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback