Nya tag.

saknaden efter våran kisse.. är enorm. Fy rutti. I dag fick jag ägarbytet.  Papperet där det står att jag är ägare till Kissen. *suck*


Här kommer lite bilder.
Här bor vi. Mysig eller hur?


På lördagsmorgon vakade jag tidigt, och bara grinade och grinade. Tog en morgonpromenad och övade att fota med nya objektivet. Det blir verkligen skilnad på korten, men svårare att få focus..


Vackra Lovis.


Fixade lite i hallen i dag, Jag är himla nöjd.


Kolla in det här kortet. ser ni att det är en Ängel under solen? Emil? Mamma?

image669

I dag har jag namsdag. Jag har fått massa grattis SMS.. blir så glad. Tackar så mycket!
Jag Fick ett symaskinsbord av min älskade sambo i dag. ÄNTLIGEN har jag en riktig pysselhörna!!! Tack älskling!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Gud vilken fin bild, den med en ängel.. Helt otroligt!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback