Tittar på mobilen.

Kommer ut från duschen och tittar direkt på mobilen om någon har ringt eller om det kanske ligger ett sms där och väntar... men det är som det brukar... tomt. Jag vill lägga mig ner på golvet och skrika -BOOOORIIING!!!!!
Det känns som att jag lever mitt liv i en bubbla och det riktiga livet leker på utanför bubblan. Men jag kan inte ta mig för att sticka hål på den satans bubblan. Jag vill också vara med och leka. Mitt liv har stannat upp och jag får panik, är det så här det ska vara....?
Jag vill känna det där pirret i kroppen, känna de där dofterna, må så där bra... vara med i matchen.
Jag hinner inte med, livet går så fort, i min bubbla står klockan på pause. Och klockjävlen har gått sönder, jag vill få igång den... jag har vilat klart!!!!!!!!!!!!!
Mina planter jag har sått, dom är redan på väg upp och rustar sig för sin frukt... dom står där så starka och ståtligt. Sådde jag inte dom bara för någon dag sen? Björkarna börjar slå ut, tusselagorna är redan döda....dags att ta bort snöskyffeln kanske?
Hur fan ska jag ta mig ur min bubbla..... jag vill inte sitta här och inse en vacker dag att jag är 40 år, livet är halvägs, alla har lekt klart, upptäcka att mina plantor har blivit stor träd och se att snöskyffeln fortfarande står kvar.
Åter igen vill jag lägga mig ner på golvet och skrika -BOOOORIING!



Kommentarer
Postat av: Emso

Nämen, har du så tråkigt. Inget kul att höra :o( Jag kom på en sak. Har anmält mig till en fotokurs på högskolan till hösten, den går på 25% fart tror jag, kanske du vill gå den med? Anmälningstiden har gått ut, men det gick att anmäla sig ändå (jag gjorde det).

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback