I dag är det mycket.

Hello.
Idag ska jag göra mycket.. Åka och handla tapeter, åka till Storsten, hem till mormor och hunden... hoppas på en fika i borlänge sen hem och BETSA! Men jag har sovit i 12 timmar i natt så det ska nog gå bra=)
just nu sitter jag och dricker morgon kaffe med mjölk! JeY, handlade i går=)
Det regnar ute, det gillar jag.

Snart ska jag ha en fest här ute i byn... ett houseparty. Hoppas att du vill komma!

Ska titta efter lite julklappar i dag också.. än så länge har jag bara två st. en till Sanna och en till Syrran Sandra.
Dags att klä julgranen snart också=)

Nu måste jag tömma katt lådan, JAG HATAR ATT TÖMMA KATTLÅDAN!.

Kommentarer
Postat av: Sandra Nyberg

Haha du är söt(Dags att klä julgranen snart också) Det är du . Man ska börja i tid:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback