ingenting

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.... du är så konstig. Fast jag förstår. Tur att jag är klok. Ett luftslott det var!
Hah! men Fia går inte på.

Hur som helst har jag en myskväll med flickorna....eller jag myser, en morrar och en väsnas=) Har varit och köpt gardiner till vardagsrummet i dag. Det blev så fint! Det är verkligen mitt drömhus och jag ska bo här i många år.
I dag har jag varit till min älskade mormor oh hälsat på. Jag ficka 7 jätte fina blommor/växter att ha i fönstren. Så snygga!

Snart blir det en tripp till IKEa och då skall det handlas ännu mera fint.

Nu ska jag krypa ner i soffan och se på "bonde söker fru" .... mysigt.

Tack till min fina vänner som hjälpte till med flytten i söndags... ni ska få något fint som tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback