Jul i mitt hus.

I går var det en jätte bra dag. Jag var till Borlänge och hämtade mina SISTA saker, sedan åkte jag hälsade på en helt underbar person, vi gick på kuplen och dollar. Efter det så åkte jag hem till mormor som hade så jätte ont i huvudet, stackars lilla mormor. Kelda henne var det full fart på=) PÅ vägen hem stannade jag och drack kaffe med ullis..
Så, det var dags att ställa fram ljusstakarna i fönstren..... jag drog fram allting, ljustakar, tomtar, julgranen paketen.. ALLTING. Det är ju bara jul en gång om året och jag är inte så värst bra på att vänta så nu har jag jul i mitt hus..
Det är så mysigt.


I dag är det julmarknader lite här och var... kanske ska jag åka och titta på någon..
Puss och kram.
I dag är det 1:a Advent.. årets mysigaste dag .........in my ass.

Kommentarer
Postat av: Full Koll

Äntligen någon annan som förstår sig på det här med julpynt. Prylarna (gran, ljus, bockar mm) ska upp senast första advent och där med basta. :)

Jag kan inte förstå dem som väntar med att ställa upp granen till kvällen innan jul...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback