Ljus.

I går var vi upp till Emils grav och tände ljus. Jag tände 3 ljus, ett för Emil ett för gammelmormor och ett för mamma. Usch... det är jobbigt sånna hära tider... Fast fint... Paradoxalt.
Jag är på väg upp ur min svacka känns det som... har grinat av mig lite...
Om 9 dagar sover jag första natten (förhoppningsvis) I mitt hus. Det ska bli så spännande.

Jag tänker så här.
Om alla människor i Dalarna.. satte in 1 krona på mitt konto... då skulle jag ha det bra=)
EN KRONA!

Hope, dream. LOVE.

För världen kanske du bara är en enda männsika....
men för en människa kan du vara hela världen.

Kommentarer
Postat av: SHOEBOX

Det lät jobbigt...

Postat av: -

Har pengarna börjat trilla in ännu? ;)

2008-11-04 @ 20:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback