stolt över mig själv.

Jag har betsat min tv-bänk. Alledes själv. Och jag tror att det blev bra. Från furu till granit svart bets=) Hoppas det ser bra ut i morgon också. jag råkade så klart tappa svampen i byttan så det skvätte ut på golvet. Och där hade jag inte tidningar. Fan! Men men... allt kan inte gå bra. Hihi.. Jag är verkligen inne i ett stimm nu.. jag vill tapetsera!!! men jag tror att jag behöver lite hjälp där...är ju liksom inte så lång.
Usch vad det luktar illa här nu... lucktar som det har setar 50 brudar här och målat naglarna... blä.

I morgon ska vi börja knåda på varandra..lära oss olika grepp och så, ska bli kul. i dag har vi haft teori hela dagen, gått i genom alla muskler (nästan alla) På Latin! Muskelfästen och olika leder... är väldigt full i skallen... fast inte på alkohol utan på latin.. hade jag haft vin hemma hade nog tagit ett eller någa glas=) Bytt ut Latin mot alkohol.. svammel.

ska se på tv nu.... snart  idol..

Ha det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback