Svartbetsat ska det bli

Så har jag första gången i mitt liv gått in i en färgaffär. Tanten bakom disken måste trott att jag var efterbliven, när jag stälde samma frågor om och om igen. "ska jag sandpappra först?" "Menar du svartsvart, eller svart?" "Vad är lack?" " Vådå, två lager?" "Handskar?" "Ska jag sandpappra först?" "Vad tycker du?" "Vilken är lättast?" "Men sandpappra först?" "Grundfärg?" "Går det att måla över?"  "SVAMP?" "Konstigt, man målar väl med pensel?"
-Jag kommer nog tillbaka... =)

KOm i alla fall ut ur butiken med en burk granitsvart bets, sandpapper och svamp...
Efter det så kände jag att jag måste "grunda" mig lite så jag ner på pysselaffären och sedan in i en inredningsbuttik.. där kunde jag ställa de rätta frågorna och kände mig säker på min sak. hahaha.... handlade dock för lite väl mycket.

Har haft en bra dag på jobbet.

missorna har varit ute för första gången i dag.. "Den stora gula" Den beryktade mödarkatten kom direkt och fajtades med Lovis.. Sacha blev livrädd och satt på övervåningen i 30 minuter innan hon ens vågade sig ner. Söt. Lovis står nu vid dörren och kraffsar som fan för hon vill ut igen.. Lovis är en tuffing hon.. Önskar jag vore mer som henne.

Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback