vill å ha sambo...

hur mysigt det än är i mitt hus... så bli jag avis på de otäckt lyckliga par som går tillsammans och kollar på tapeter, köper möbler och fixar och donar tillsammans... ÄCKLIGA LYCKLIGA PAR!
Har jag sagt att jag är ensam igen...? Hi hi... så är mitt liv i ett nötskal. Jag vill också ha ett lyckligt förhållande och gå och kolla på tapeter. Men det verkar inte bli så för mig... och nu när jag har köpt hus på detta ställe som inte ligger så högt på topplistan av  "ställen man vill bo på" så kommer jag nog bli själv här...
Nåväl, jag trivs himla bra och det är så mysigt. Fast jag vill inte vara själv, men kan tydligen inte vara i ett förhållande heller.... suck!  Jag vill kramas!!!!!!!!!! KRAMAS, KRAMAS, KRAMAS!
vakna bredvid någon, somna bredvid någon, dricka kaffe med någon, pyssla med någon, promenera med någon, bråka med någon, ah.... ni hajjar.
Men men... jag än´t bitter.

Kommentarer
Postat av: Anna

Du hittar nog någon snart ska du se. Så länge man inte letar så brukar dom dyka upp utan att man anar =)

Åh jag är så avis på att du har hus, jag vill de med! De är till och med att jag saknar och klippa gräsmattan!

Postat av: Anonym

det är på något konstigt vis skönt att det finns fler som känner så, en smula ensamt ..får väl hoppas de är som anna säger! =)

2008-11-28 @ 09:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback