Värmer upp, psykiskt.

Tjoho..
Då håller jag på och förbereder mig för kvällen. Om bara några timmar står jag själv inför 60 gäster + ett nygift par och dansar.... om jag är nervös?
-JAAAAAAAAAAAAA!
Men vad tusan...

När dom frågade kändes det så självklart, men en överlägsenhet i tonen sa jag, lätt som en plätt... och tänkte. "det är ju långt til den 6 septeber.... hinner hita på en värsting koreografi.... ojoj, vad jag har kämpat. men nu har jag resultatet i min hand (kropp) Och jag är ganska nöjd.... men nervös.... kan du verkligen dansa sofia?! Du är ju faktiskt inte purung längre=)

Nåväl... hoppas dom har fyllt sina blodomlopp med rikligt med alkohol... hihi...

Håll tummarna för mig..kan behöva det.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så klart du kan dansa! Du är ju super på att dansa! Och om du inte är purung längre så vad är jag då??? Hi hi! Va kul att det gick bra iaf! Säg till om du behöver sällskap på sånna där tillställningar nån gång! Jag ställer upp! =)



Puss o kram!

2008-09-07 @ 00:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback