AKUPRESSUR..+MASSAGE

Akupressur och massage är den bästa kombinationen, och jag kan båda!!
Kursen i helgen var så himla bra, så intressant och jag lärde mig massor, Värd vart enda öre.!!!
Det vi gick igenom noga var, ryggen, nacken, magproblem, värk, smärta, ångest, pmsbesvär, mens, andningssvårigheter, stress, huvudvärk....massa mer. Åh det är så spännande och DET FUNGERAR!

I lördags var det 4 år sedan mammsen gick bort...saknar henne så mycket!! Men hon är en vacker ängel nu som vakar över mig.

Jag längtar så mycket efter våren, tussilagon och smältande snö och SOL!!!! Längtar efter att få se hur min trägård bli att se ut, och jag LÄNGTAR efter att få handla mssa blommor, fröer och krukor osv.
Jag ska ha den finaste trädgården!

Hoppas ni mår bra.
Jag längtar efter mina kära vänner som jag tyvärr inte hinner träffa så ofta...kramar till er!
Nä, KAFFE!!!!




Kommentarer
Postat av: sanna

miss you å!!!

2009-02-03 @ 21:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback