Åh..

Men varför blir jag aldrig frisk? jag har varit krasslig länge nog nu..Men jag vet varför jag är sjuk, jag brukar nämligen aldrig bli sjuk.. Jag har gått ner för mycket i vikt, därför..Väger 48 kg nu... det är för fan alledes för lite.. Jag skäms, för jag vill inte att folk ska tro att jag bantar... DET GÖR JAG INTE!!!!!!
Vad är det för fel på mig?

Hosta, ont i halsen och feber! Åh..

Men jag kan sticka mönster nu, sticka med flera färger... det är så kul... fia är en duktig tjej..

I morgon kommer en tjej hit och ska bli masserad.. roligt. Efter det så ska jag åka till mormor..LÄngtar efter henne nu.. ISå SKA jag träffa Sanna.... I MISS HER!!!!
 Sen jobb i 5 dagar till sen ledig...

I går var det vara -8 åtta grader när jag åkte till jobbet, det kändes som sommar... hihi..så kallt har det varit.

Snart ska jag åka till jobbet, jag har en lunchdate med Lotta kl 12... bruna böner och fläsk!!!!!!!!!!! GOTT!

Ha en bra dag!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Du får vila lite mellan allt flängande =) Jag känner mig som världens tråkigaste och lataste person jämfört med dig, hihi..

Krya på dig! =)

Postat av: sanna

du måste se till att kroppen mår bra!

Är ju rädd om dig ju!

Längtar tills imorrn!!!

2009-01-07 @ 22:41:23
Postat av: jennie

krya på dig!!! kram

2009-01-09 @ 07:18:19
Postat av: Mia

Usch, du får krya på dig. Jag låg sjuk under nyår, och ALDRIG mer.. Fy, året kunde inte ha börjat sämre.. =)

2009-01-09 @ 09:42:52
URL: http://mya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback