Vilken härlig dAAAAAAg.

Men gud vad snöööö.
Ska ta tag i de där drivorna snart.
I morgon börjar mitt nygamla jobb=) Känns spännande.

Jag undrar jag... har lite funderingar...
Hum...
Beror lite på vart jag får jobb sen...

I går hade jag besök, det var trevligt...pizza och massa prat=) Me like.

Jag har klippt lugg! Och jag ångrar mig såklart=) haha...som vanligt.


I natt drömde jag om min mamma... det var en väldigt verklig dröm... och jag var hemskt arg i drömmen.. på min mamma... Det är nog så det är, att jag fortfanade är arg. Jag kan inte skälla på henne nu.. jag hann aldrig skälla klart. Vi hann aldrig bli klara...... jag älskar henne och hatar henne.. Och Saknar henne...
Åh...håhåjajaaa...

mer kaffe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback