Borta bra men hemma bäst.

Då har jag varit i ullared och shoppat. Gud vad roligt det var och så billigt!!!! Handlade för tok-mycket stålars men sen så ficka jag massor, massor, massor!!
Jag åkte dit med min trogna vapendragare Sanna och Lisa. Vi hade det så trevligt. Poppade bra musik i bilen och hade det jätte bra. Vi bodde kvar i en super mysig liten stuga på Ullareds camping. Lisa hade fixat överraskning åt oss=)
He he... vi somnade 20:30 efter en hel dag shoppande=)
Vi turades om att köra så det blev inte en drygt att åka bil så länge...
I love you girls!!!!!!!!!

image281

Kommentarer
Postat av: sanna

herregud vad kul vi hade!!!!!
måste göras om ....
tack för en underbar "mini semester" tjejer!!!!

2007-08-04 @ 13:44:58
Postat av: sanna

herregud vad kul vi hade!!!!!
måste göras om ....
tack för en underbar "mini semester" tjejer!!!!

2007-08-04 @ 13:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback