Hosta!

Hej på er.

Har haft en jätte bra helg.. Var på en super rolig 30 årsfest i Lördags. Skitgod mat och jätte trevligt sällskap och mitt humör var på topp..=)'
I går blev det inte många knop gjorda. Tog en dag med pizza framför tv.. och en prommis med Kelda. Kelda som för övrigt har varit lite sjuk=/ Stackarn. Men hon är sig lik igen..
Just nu sitter jag på jobbet och känner hur lönen bränner i plånboken.. Har redan ringt och förvanat Erik att det vankas shopping=) Vi ska åka in till stan i eftermiddag.. hi hi!

Har en fyjävla hosta.. river och sliter i bröstet på mig... ingen feber i alla fall.
Jobbar bara i morgon sen är jag ledig i fyra dagar då kan jag vila om jag blir sjuk. Men det ska jag väl inte?

Hösten är på G. Bara 11 grader ute.. Ni vet jag gillar=)

Mormen blev så cool i håret efter min make over.  En riktig pudding.

Nu ska jag virka lite... Har inget mer att gör på jobbet, men jag slutar inte för än om 1 timme... så tur att jag har pyssel med mig=)  Vilken kärring jag är... haha!

MÅ gott.
Kramar.

Kommentarer
Postat av: sanna

tack för en jätte härlig fest!
hade aldrig varit så roligt om inte ni hade kommit
tack också för paparazi stunderna
kram

2007-08-27 @ 20:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback