Jävla skit.

*morr*

Människor som vänder kappan efter vinden är så himla tragiska... tyvärr har jag haft några sånna i min närhet och jag är glad att jag har kommit på det...
Fy för sånna!

Är lite arg på flera saker.. Idag skulle vi åka och titta på djur.. men i går kväll fick jag så ont i halsen och kände mig helt väck så vi fick ställa in det. Mår lite bättre i dag så hockey det blir det nog=)

Sen är jag ledsen och besviken på några människor i som har gått bakom min rygg och betett sig så himla fult åt, det har med dans och musik att göra... men men.. Det blir deras problem... Mouhahaha..

Har varit på en mysig höstpromenad.. så himla mys med höst..

 Det var en mysig promenad vill jag lova..


Nu ska jag hoppa in i duschen och äta frulle....Men först ska Erik väckas... mohahahaaa!'
Ha det gott.

Kommentarer
Postat av: Erik

Åh, ikväll ska vi på hockey. Dom möter MORA ditt lila söta pucko :) Det var en mysig promenad, det var det. Snart är det höst.
Love you min Fiis! Puss

2007-08-31 @ 11:15:06
Postat av: Camilla

Jag håller med dig! Det var dumelidumdumt gjort av dem! Nu får vi inte ha världens bästa koreograf bara för det:( ;)

2007-08-31 @ 21:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback