Scrapbooking..

 Min väns kille fyller tretio år, så jag har gjort två kort till honom. Ett som är bara från Sanna och ett som ska bli från alla oss.
Har ju så mycket papper nu att välja mellan.. har fått massor, massor av Emma. =)=) Tack!

Nu har jag börjat jobba igen och deet gick ju faktiskt bra, Hade lite jobbångest innan jobbet i går. Fyra veckors ledigt sen tillbaka, nej fy vad det kändes tungt. Men väl där så gick det bara bra!!

Längtar till fjällen igen, måste dit i höst igen!!! Jag och Erik hade planer på att åka till Jokkmokk marknad i vinter. Men verkar som allt boende redan är bokat, SURT!!! Vill dit, vill dit som tusan!!

Hade en rökfri dag i går, och ska ha en i dag med!!!

Snart är det höst. UNDERBART!! Älskar höstens vackra färger och den friska luften=) Det blir mycket fota av då.

Hoppas ni har det bra.

 V
art tog armen vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback