Lite låg.

Julen.
Jobbet.
Flytten.
Bilen.
Håret.
Mens.

Ja, det är lite mycket nu.




I dag har jag fixat bilen, eller jag har inte fixat, jag har betalat=/ Betalat massa=(  Men nu spinner hon som en katt igen..  Skönt att ha bil igen. Drygt att behöva låna bilar och så...vara till besvär.

I  morgon är det dags för jobb igen, Åka till Hedemora.. skönt när vi kommit in i huset så vi får närmare.
Det är lite mycket på jobbet, så mycket att lära. Känner mig inte lika bra som de andra.... Jag har alltid sådan press på mig själv..Vi kunna allt på en gång. Men men.... snart så..

Funderar på en hårförlängning... hör och häpna=)

Ont i axlarna, aj aj..

I dag har jag klätt granen hos mormor, det var så mysigt att hjäpa till där, och så fint det blev..

Nä, en löning skulle sitta fint.



Kommentarer
Postat av: sandra

Haha Sofia jag visste nästan att du skulle ändra dig när du klippte av håret. Du är ju så fin i kort hår.

2007-12-19 @ 16:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback