Här kommer det en clown....

Godmorgon gott folk.

Så då har min födelsedag varit och man är gammal som gatan=)
Jag hade en superbra födelsedag med paket, tårta, vänner och lite partaj. Så skoj. Har äntligen min efterlängtade soda stream...Yes!!  Min syster kom hit i går också, vi fyller år på samma dag. Hon var världens lyckligaste tjej, För hon hade fått en Eu-moppe. En röd skiiiitsnygg. Så glad för hennes skull!! I går kom det en clown hit också och gav mig ännu mer paket! Tina. Jag fick också en clownäsa. PÅ kvällen var jag och Erik och fiskade. Ja..nä... ingen fisk!! Sen hyrde  vi film, "Underbara älskade" Den var inte alls bra...
Sitter nu här och dricker morgonkaffe...känner mig så lycklig i dag.... Vaffö?
Vill gå ut och gå en långprom innan jag ska jobba...

Laddar upp lite bilder...


Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis igen.. har en liten present som väntar =) Hade ju den inte med mig när jag var hem igår.. du får den vid tillfälle =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback