Pysslat.

Hej och hå..
Vilken början på dagen...=) Har scrapat jätte mycket. Fick massa material av Eriks systeryster i födelsadagspresent.=) I LIKE!! Har papper, saxar, lim, blommor och hjärtan och tillbehör over hela köksgolvet!! Tur att Erik är och jobbar så han slipper se hur stökigt det är=) Men såååå kul!!! Tusen tack Emma och Magnus.

Är bamsehungrig....=/

Ska ta en promenad till mormor nu, ska gå långprom med Keldis. Behöver verkligen röra på mig...

Lägger upp lite bilder på det jag har gjort i dag men Emma, du får nog inte titta=)

Må gott and take care.
Love Fia


Erik och Jag.
image177

Självklart började datorn krångla när jag skulle lägga upp bilderna på mitt pyssel
Scrapat

Kommentarer
Postat av: Camilla

Sjukligt snygga kort du gjort måste jag säga!!!Fia är bäst=)

2007-07-20 @ 16:35:12
Postat av: Emma

Fia vad duktig du är!!!!! Jättefina kort ju! Och lilla tagalbumet är ju underbart fint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback