Underbara helg!!

Vilken underbar helg jag har haft, den bästa!
PÅ Fredagen jobbade jag i Hedemora på Behandlingshemmet. Det var så bra där.

På Lördagmorgon åkte jag och klippte mig, och jag blev supernöjd. Efter det så åkte jag och Erik till Orsa björnpark. Det var så mysigt att gå där och titta på alla coola djur. Bamsebjörnen "peter" på 850kg!! Lilla söta björnungarna, bergsuven, lodjur, tigrar........men vargen, räven och djärven fick vi tvärr inte se....*suck* Vi hade picknick med oss som vi åt, det var sååååå roligt och mysigt. PÅ vägen hem stannade vi och åt pizza. (bara tre pizzor den här helgen)Hihihi.... Direkt när vi kom hem var det bara att hoppa in i duschen och sätta på oss partykläderna. Lisa Hade födelsedagspartaj...det var jätte kul, kvällen slutade på s2.

Söndagen: Började med en sovmorgon. =) Sedan tog vi på oss kängorna och åkte och hämtade min hund, sen så bar det i väg mot blåbärsskogen där vi plockade minst 10 liter blåbär.. och 2 dl hjortron.. Efter det så åkte vi hem och åt och jag gjorde en blåbärskaka..
När maten hade smält och efter en cigg med Tina, så åkte vi och fiskade. Jag fick fisk!!!!!!!! Två skiiiitstora Bamsegäddor...(tycker jag i alla fall) På ca: 3-4hg.

Vilken fantastisk helg.

image191


Bärplockningen: Kelda är så söt när hon plockar blårbär själv från riset.



Fisketur: Inget kort på firrarna för dom släppte vi i igen.





Take care and have fun..


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad mysigt med björnpark.. har velat åka dit och se på dom nya tigrarna.
Grattis till firrarna och tack för det superfina kortet som kom med posten idag!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback