Spökhuset.

Godmorgon.
Sitter här och laddar för dagen med en kopp rykande kaffe. I dag är det premiär med Spökhuset. Det blir två föreställningar i dag. Sedan är det slut, känns återigen konstigt. Något man jobbat för i ett års tid, tar slut på mindre än en dag. Och då ska ju allt vara perfekt. ( perfektionistens ögon= mina ögon).
Det kommer nog gå bra. Dom är så modiga och söta. Jätte duktiga!!
Så efter peremiärer så ska vi ha lite premiärfest. Roligt! Kanske ska jag och lisa ut och på Bolanche sedan.

I dag släpper Bullit sin skiva. Dom ska spela och singera (stavning?) Skivor på kuppan i dag. Ska dit och Lyssna till Tolv, köpa en platta. Jag är så stolt över dom och jätte glad för deras skull. Dom har gjort ett jävla jobb och jag hoppas att detta blir deras år.. Har det på känn... Grattis Grabbarna grus!!!  Så mina trogna läsare, Köp nu skivan.. Tror den heter Bullitwille.

I morgon ä det Rättviksmarknad som gäller!!! Wiiiii!!!! I love!
Oups...en timme kvar till jag måste åka... och jag har fortfarande inte ätit frulle eller duschat, ännu värre jag har inte valt kläder än!!!!!

Satan i gatan nu blev det bråttom....
Ha en underbar dag!
Sköt om er!
Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback