I ett vägskäl.

Vägskäl, stavas det så?


Jag står mitt i ett ett och jag vet än så länge inte åt vilket håll jag ska gå.
Åt ett håll så måste man ha hjälp, man måste få skjuts av en buss, taxi eller tåg. Och det är ditåt jag vill så himla gärna. Jag tänker stå och vänta ett tag på skjuts....
Annars får jag väl börja knata åt andra hållet...

Sitter och dricker morgon kaffe.. sov himla länge i dag. Så jätte skönt. Bli hemma en stund till sen ska doggen promeneras och sedan jobbet...=/ Hade gärna varit hemma i dag.

Fan, jag känner mig konstig, tom fast hel och förväntansfull. Olycklig fast med pirr i magen. Trött men ändå på G.
Det är något på gång, jag känner det, snart smäller det!
Eller har jag bara sovit för mycket?

I helgen ska jag på mässa/festival... en mässa för tanter... en mässa för mig=)

Lägger upp lite kort i stället...







 En bild säger mer än tusen år=) Så här känner jag mig.


Kram.


Kommentarer
Postat av: Fia

Hahaha... en bild säger mer än tusen ORD!! Det var det jag menade=)

2007-09-04 @ 15:58:11
Postat av: ElinN

Vad är det för vägskäl? Och varför det ledsna ansiktet?

2007-09-13 @ 08:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback