Det känns som helg.

Tjohej!
I dag har det varit en riktigt mysig och bra dag.. jag har städat och tvättat. Sotaren har varit här och sotat och gått någon brandskyddsgrej... allt var jätte bra. Så har jag stickat jätte mycket och virkat.. jag håller på och gör MIG ett par sockor med jätte fint mönster... ska bli jätte långa skaft. Jag har nyss kommit hem från en liten vinterpromenad.... gick till affären och köpte chips och dipp och läsk.. och lite lyxmat åt kattorna.

Fina Sacha har varit såå snäll i tre dagar... hon har ju såklart hängt i julgranen, bråkat på lovis och mig.. (rev mig på näsan i morse) Men inte hela tiden, hon får sina ryck sen lugar hon ner sig...  Hoppas det har vänt nu=)

Jag känner att min lilla juldepprision har gått över nu.. DET ÄR SÅ SKÖNT. Jag känner mig glad och pigg igen.

Har dock himla ont i min rygg....

Jobb hela helgen......

I går var jag hem till mormor... hängde upp den satans julslingan hon envisas med att ha ovanför ytterdörren varje år.. Det är ju himla fint, men alltid något strul när den ska upp.. Den är uppe nu och mormor är nöjd.. och jag lipper tänka på den förens den ska ner.
Så var jag hem till Ullis och lämnade mina paket och så fick jag KET av henne.. Nu har jag 3 till mig under granen.. Mycket jobbigt..=) Vill öppna.. är barnsligt förtjust i paket.

Nu ska jag frossa i chips och dipp och läsk!

(ordet "LÄSK" är så sött"

Kommentarer
Postat av: Sofia

håller med dig fullt ut, Paket e skit skoj :D:D:D

Postat av: lisa

När ska vi byta paket då?

2008-12-14 @ 18:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback