JULBORD!!!!

Åh.. vad gottit=) I dag ska det ätatas julbord på jobbet...mmm..... Är bamse hungrig..
Senare kommer Annie hit på besök, ska bli kul att få visa upp mitt fina hus och mina katter för henne..

IGÅR.
Igår fick jag punktering....!!!"#¤%&/( Morr... men åkte till något DÄCKHAK vid rättpris där de fixade punkan. Jag hade kört i en liten, liten liten sak... ett möbelstift...Jag älskar bra service, och det hade de verkligen på dt där stälet, fan vad trevliga dom var.... Kopplade på min kvinnliga list.... men frågor som "Hur mycket luft ska det vara i däcken".... så klart kollade han luften i alla=)

Nåväl.... ska låta damsugaren få suga lite....

Ha en bra dag..
Kram!


Kommentarer
Postat av: Anna

De är rätt! Går dom på vår kvinnliga list så är de bara rätt att använda den ;)

Åhh så gott med julbord, jag ska gå på lördag (de blir tredje för i år, pust) =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback