Ensam hemma.

I går fick lill-missen vara ensam hemma medans jag jobbade. men jag tog ut lite komp så det inte skulle bli så länge. Donnan Lovis skulle absolut inte vara barnvakt i går, hon skulle ut... så ensam hemma fick hon vara..
En bild förlkarar mer än tusen ord.



Så i går fick lilla Missi gå ut, och det gick jätte bra.. hon höll sig nära hemmet.



I dag ska jag åka till Sanna och dricka kafe oh snacka skit.. sen hem till mormor och kelda (som har fått sin första fästing på 8 år) Sen hoppas jag på sällskap ikväll.

I helgen ska jag på bröllop=)

Ledig i fem dagar nu....... Lovley!




Kommentarer
Postat av: Anna

De är tur att dom är så söt så man kan inte vara arg på dom speciellt länge =)

Postat av: .........

............?

2008-07-30 @ 17:16:49
Postat av: Mats

Det där känner vi igen...! garvar

2008-07-30 @ 17:50:45
URL: http://b-flatsblog.blogspot.com
Postat av: jennie

Härligt m kattungar, de bara gör=) å fulla av energi, tur att det går över efter ett tag=) Ha det riktigt skönt på ledigheten nu"" !! kramar

2008-07-31 @ 02:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback