Jag har blivit moster

Japp japp, släkten ökas på... jag har nu blivit moster till Makrillen=)


Valpar är ingé söta nå.... jag blir liksom stel i händerna och vill gosa sönder dem=) Är det friskt!?
Gotzi...vofzi....gotzi...

I dag fick min kisseunge ett getingstick.... då var hon inte kaxig...då kom hon till mamma så fick jag ta bort taggen med en pinsett....sen var det full fart igen... sötis...

Fick ett sms av en vän i går.... undrar jag vad hon menade det...hahahaha!
Så här löd det:
"En sann vän är någon som vet allt om dig, men tycker om dig ändå."

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gissa om jag är stolt mormor. Lite hårigare än jag tänkt att mina barnbarn skulle bli. Jag har 2 kattbarnbarn oxå. Dom är oxå jätte söta. mamman

2008-07-31 @ 19:05:11
Postat av: Anna

Åhh så söta man vill verkligen bara krama krama =)

2008-08-01 @ 23:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback