Ni vet.

Ni vet att jag ska berätta att HON ÄR HÄR NU!!!!!!!!!!!!!!!
Hon är en modig tös. Ingen fegis här inte. Släppte ut henne ur buren och hon fick möta Lovis.. Lovis tyckte först att hon var intressant, tror att hon trodde att hon var en stor RÅTTA. sedan när hon insåg att det inte var en rått utan något annan konstigt litet djur då gick hon ut.
Sasha lekte hysteriskt i tre timmar. Gick på upptäksfärd i huset, sen åt hon och sen lyfte jag in henne på lådan där hon kissade snällt. Duktig flicka! Hon verkar inte sakna sin mamma, hon är mest irreterad på att den lilla musen som hon lekt med i flera timmar aldrig verkar dö.(?) Hon har inte gnällt en endå gång.
Lovis kom in och då tyckte Sasha att hon skulle passa sig, borrade upp sig som värsta lejonet och fräste så farligt hon kunde... det lät väl så där farligt..... men Lovs gick undan..... Så, Lillkatten har komandot.... knas. Lovis ligger nu i hallen och låter som värsta marskatten....hon morrar inte, fräser inte, utan låter bara himla högt och konstigt.

Jag är skitglad och jag vill verkligen att dom ska gilla varandra.

Väldens finaste misemjauer har jag!!!

Kommentarer
Postat av: cina

Heehe

När mina föräldrars katt (jag bodde fortfarande hemma då) fick ungar så lät hon dem "träna" på att jaga möss I MIN SÄNG!

Tyckte hon var bra ;-)

Hoppas allt går fortsätter gå bra med lilla missen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback