Orsa björnpark och grannas=)

Hello!
Idag har varit en super dag. Åkte tidigt, var mega trött och på lite dåligt morgonhumör. Hihi..Morgonhumöret blev bra efter frukost och kaffe på donken..
Vi åkte till mora och hämtade upp Familjen sonesson (minus emma) Så åkte vi till björnparken, ni som känner mig vet hur mycket jag älskar att knata omkring där och titta på alla djur. I år fick jag dock inte se järvarna som är världens coolaste djur... Men massa björnar och vargar...
Sen åkte jag och Erik till Grannas i Nusnäs och tittade på massa dalahästar, kurbitsar m.m. Köpte 4 kurbitstavlor och en välkommenskylt med dalahästar på. Så FINA!
Efter det så åkte vi och hälsade på min moster + djur... jag fick mysa lite med hästarna, äntligen. Jag saknar så mycket att vara med hästar. Tänk att jag har ridit in många hästar och varit helt gränslös och orädd, åkt av massa, massa gånger tävlat ocv... har haft två egna hästar, så åker jag av en gång och det slutar med ilfart med ambulans till Falun, och jag blir rädd för dom. Förstår inte hur jag kunde bli rädd när jag inte ens kommer i håg olyckan. När jag blir stor=) Då ska jag köpa mig en gammal snäll häst.

Skönt att det inte var lika varmt  som i går, fick en kraftig bränna i går.... brun och fin=)
Här kommer lite bilder.


Måste verkligen styra upp en hårfärgning snart, har utväxt. Bara ordet utväxt stör mig.=)

Take care.

Kommentarer
Postat av: Sofia

blir du sugen på att rida på snälla hästar så säg till bara, har ju två hästar i Lindan som jag rider och du får jätte gärna följa med om du vill.. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback