Rycka upp mig.

Japp det ska jag.. Jag har gjort allt för att Eska komma tillbaka till mig.. men han vill inte, inte nu.
Och jag har grinat och snällt här nu i flera dagar nu måsta jag rycka upp mig. Tjoo!
Ska möta upp älskade David, min bror på kupolen snart. Vi ska shoppa... jag har ju faktist inte bara mig själv att tänka på tills i morgon, jag har en lilla syster som fyller år också=) Lilla Sandra.
Och ikväll ska vi grilla och dricka vin här... Nice.. Kom du med vet ja!
Paket paket paket.
Malin  skickade mig ett paket på posten, fick det i  förrgår... det står med stoora bokstäver, "FÅR EJ ÖPPNAS FÖRE DEN 13:DE" Åh...vilken plåga...ha paket hemma som jag inte får öppna.... i går öppnade jag kortet i alla fall=)
Så har jag ett till paket... från E här hemma.... det är i badrumsskåpet och jag gissar på min favvoparfym.. snyft.
NEJ; inte tänka så... shoppa, grilla. KOm i håg Fia.
I går dansade jag med grabbarna, det var sååååå kul, det var riktigt taggade! I dag har jag träningsvärk som tusan... jag körde massa mage och armhävningar, och jag klarade mer än jag trodde=)

Nu måste jag duscha...
ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback