Tisdag.

OK.
I dag är det tisdag och jag har 3 veckor kvar på semestern.. Sover bort halva dagarna nu... så skönt att kliva upp vid tolvtiden=)
Jag läser mycket, har städat huset, fixat i pysselhörnan, köpt tyg för mer fix=) Varit och tittat på Berguvsbäbisarna 3 gånger.
 
Så har jag varit på P&L och sett lite band... Petter, Stefan sundström, Veronika Maggio, Adam tensta, Mustach, DLK, Med fler, bäst var så klart petter och stefan..Jag och David var och tittade på stefan, de känner varandra lite sen tidigare... När Stefan fick se David i publiken blev han glad och vinkade....(i min värld var det mig han så och vikade till) Hihi...

P&L bilder.

Det hände så mycket knas för så många uder veckan så jag är glad att den är över.....


Så är min hund världens sötaste också.... mycket konstig hund är hon=)


Hoppas ni har det bra!

Kommentarer
Postat av: N I C O L E

söt hund


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback