Dags för att veta att man är kvinna igen..

Fan vad drygt det kan vara.... om några dagar är det över....Humöret försöker driva mig till vansinne.. det försöker kolla hur mycket jag pallar... känslorna svämmar över som.....det är som om mina känslor är ett hav som ska få plats i ett litermått=) Morr...

I dag har varit en jag vet att bra dag trots mitt lynniga humör. Vaknade tidigt och åkte och lämnade in bilen på verkstaden... ärligt talat så vet jag inte vad dom har gjort med bilen, men det kostade gratis och det var något med bromsarna... jag är sååååå bil- intresserad! Inte. Medans jag väntade på att bilen skulle bli klar så kikade jag och erik på en jätte bra film..."Butterfly on a udned(wheel)" Något sånt hette den.. den var så himla bra.  Efter det så åkte vi och åt en dagens på rommetravet. (gulachsoppa och pannkaka med massa sylt och grädd) Supergott!
Sen bar det iväg till Gagnef till mormor min och vovven... Åh vad ja saknar dom ibland.
I nu har Sanna nys åkt. Har fixat hennes hår och ögonbryn. Hon blev så snygg. Hon ska på kryssning i helgen och till sälen hela nästa vecka... LYLLO!
Erik har nyss åkt till jobbet också, så det är bara jag och missorna hemma..

Erik fixade så min "ängelhylla" kom upp i dag, den har stått i tvättstugan i två månader=) Men nu är det uppe och alla änglar i, det är sååå fint. Han är duktig på att fixa min karl. Ska lägga upp en bild på hyllan sen så ska ni få se hur fint det är=)

I helgen är det jobb och fotning som gäller. Och så gocart!! Jag ska vinna... full gas bara=)

Jag har magkatarr i dag, fått lov att tagit medicin... ajajaj...
När jag ändå sitter här och spyr ur mig lite galla så kan jag pasa på att gnälla över min rygg också. Jag måste ta mig i kragen och boka tid hos en massör. Har haft on i 5 månader nu...  När Bilen gick sönder då var jag minsan där redan dagen efter och fick den lagad.. vad säger man....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback