Tänker.

Tänker massa...massa...

Mitt liv rullar på. Men har inget att se fram i mot. Det är viktigt att ha något att se fram i mot. Men just nu så är det ganska tort allting. Vakna, jobba, äta, se på tv, sova... osv.... BORING!!

Jag vill gå ut och svänga mina lurrviga.... ut och dansa... och snacka skit... caoza lite=) Men nopp.... ingen som vill juh.. och att gå ut själv känns ju världelöst... kanske ska jag sätta ut en kontaktannons om partypolare sökes? Hihi..

Missorna håller på och fräser än på varandra, men det går bra.  Dom är så söta. Nykissen går ut nu... och än så länge så kommer han tillbaka hem igen.. han sitter så fint på trappen efter någon timme. Då ska han in och ha mat. Och han ska ha de PÅ en gång.. ! Lovis går som vanligt bara ut och luftar pälsen i några minuter sen vill damen in igen. Góing!

Måste åka till Ullared snart.

I helgen ska jag åka gocart... kul som tusan!

Dolly kommer till stockholm snart.. jag vill dit. Låten I will always love you med Dolly är fantastisk, den bästa!

Kommentarer
Postat av: Sofia

åhhh.. Dolly är ju bäst!!!! Hade vart ap kul att se henne live ju.. När är de?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback