Inga hål!!!

yes! Tandis sa att jag har skött min tänder bra!!!! Whiiii=) Inte ett hål denna gången heller.
dock hade jag lite tandsten... det är borta nu. Jag var nog en jobbig patient när jag låg där och gnydde och gnällde och glömde bort att andas... sa åt henne frlera gånger att "Nu räcker det nog" " är jag klar snart" Vad ska du göra nu" hehe jag är inte kaxig hos tandläkaren... gillar det inte!!!!!

Jag är förkyld, ont i halsen och lite febrig... stackars liten. Men i morgon ska jag vara på topp för då kommer Annie hit, vi ska sy=) Jag har bestämt mig för att sy en flecceväst. Har fixat jätte fint brunt blommigt tyg och en dragkedja..

I morgon ska jag ringa på ett jobb... ett extraknäck skulle verkligen behövas...
Hehe.. jag har hört att det finns skumma personer där ute som skulle kunna betala för.....hör och häpna.. LORTIGA TROSOR!!!! Jag skulle LÄTT kunna pissa i ett par trosor och sälja dem mot rätt betalning=) Hihi... Tror ni dom annoserar på tradera? Jag tror inte det....undrar vart man ska lägga ut sina underkläder på för sait??  Nä, det får nog bli att jobba åt Staten ett tag till.... och kanske ett extraknäck åt komunen...

Ha en bra kväll.
Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback