Bästa tjejerna.

Jag har haft världens bästa helg.. det var länge sen jag hade så här kul..
Lördag.en var jag jem till mormor och kelda.. vi åt gott och åkte till insjön och bara mös...

På kvällen kom Sanna hit.. vi skulle äta bara, ta det lungt..Från början var det meningen att vi skulle gå ut och kika men jag hade tappat lusten. Ullis ringer och är såååå "PÅ" Hehe..vi bestämmer oss snabbt för att ändra planerna och gå ut. VILKEN KVÄLL DET BLEV!!!!!! Så himla skoj....Helt galet.

Tack brudar för en supertrevlig och rolig kväll/helg.

På söndagen åkte jag och Sanna till IKEA och shoppade... jag hittade massor till mitt nya pysselrum...
Kvällen i går spenderade jag i soffan.....Tröttis.

Nu ska jag snart åka och jobba!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Grattis - du vann en parfym hos mig på charlotte.nu! Maila din adress till mig på [email protected] så skickar jag vinsten med posten.

2009-01-19 @ 12:29:43
URL: http://www.charlotte.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback